Urodziny ze smakiem- 18-tka Czas na Herbatę
Osiemnaście lat minęło szybko, smacznie i pod znakiem pasjonującej przygody. Wraz z sukcesem związanym z rozwojem marki w naszych domach zaczęły gościć coraz to nowe herbaciane kompozycje, zapachy a wraz z nimi obietnice wspaniałych doznań smakowych. Z tej okazji w dniach 18-27 września wszystkich wielbicieli herbacianego naparu zapraszamy do wspólnego świętowania w sklepach firmowych i punktach partnerskich.
2015-08-22, 17:03

Marka Czas na Herbatę powstała w 1997 roku, już na samym początku oferując aż 36 autorskich i skomponowanych w zgodzie z niepowtarzalną recepturą rodzajów herbat. Zaledwie rok później na wrocławskich Bielanach nastąpiło otwarcie pierwszego dedykowanego smakoszom herbaty salonu firmowego. Początkiem marki Czas na Herbatę była czysta pasja, która z czasem przerodziła się w znacznie więcej. To właśnie zamiłowaniu do dobrej herbaty pomysłodawca oraz właściciel firmy Jakub Szurlej w głównej mierze zawdzięcza swój obecny sukces. „Zawsze lubiłem dobrą herbatę. Już podczas studiów zacząłem poszerzać swoją wiedzę na temat poszczególnych gatunków i metod zaparzania tego napoju. Zakładając firmę połączyłem pasję i pracę. Chciałem, aby Polacy uzyskali dostęp do dobrej jakościowo herbaty. […] Zróżnicowana oferta stała się naszym znakiem rozpoznawczym i źródłem sukcesu firmy” – wspomina założyciel.

Obecnie w kraju znajduje się aż 40 salonów firmowych oraz 63 punkty partnerskie, które opatrzone są logo marki Czas na Herbatę. Stale zwiększająca się sieć dystrybucji pozwala marce pozyskiwać blisko 330 tysięcy klientów rocznie, co w perspektywie 18 lat daje 120 milionów kubków wypitej herbaty oraz prawie 15 milionów filiżanek kawy.

We wrześniu mija dokładnie 18 lat obecności marki na rodzimym rynku i na trasach zakupowych Polaków. Aby uczcić ten wyjątkowy moment Czas na Herbatę przewiduje w dniach 18-27 września szereg atrakcji dla wszystkich tych, którzy lubią wzbogacać swój dzień smakiem herbaty. Z tej okazji przygotowane zostaną między innymi specjalne, urodzinowe kompozycje, a przy każdym zakupie minimum 100 g herbaty rozdawane będą jubileuszowe puszki. Ponadto przewidziane zostały także atrakcje dla najmłodszych oraz degustacje najpopularniejszych naparów.

W urodzinowej promocji uczestniczyć będą wszystkie salony firmowe marki Czas na Herbatę, których lista dostępna jest na stronie http://www.czasnaherbate.net/siec-sprzedazy-pm-9.html, a także wybrane salony partnerskie.

W poszukiwaniu herbacianych okazji serdecznie zapraszamy do śledzenia zarówno strony internetowej http://www.czasnaherbate.net profilu na Facebook'u https://www.facebook.com/czasnaherbate oraz bloga http://czasnaherbate.blox.pl/.

Zapraszamy!

Progressive to firma, która istnieje na rynku od 1997 r. i jest właścicielem marki CZAS NA HERBATĘ. Od początku swojej działalności specjalizuje się w imporcie, produkcji oraz sprzedaży herbat wysokogatunkowych, a także akcesoriów do jej parzenia i przechowywania. W ofercie znajdują się herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, kwitnące, autorskie oraz kompozycje owocowe.  W składzie herbat znajdują się wyłącznie składniki naturalne najwyższej jakości.
Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci sklepów stacjonarnych w całej Polsce (23 sklepy firmowe i 71 sklepów franchisowych) oraz sklepu internetowego www.czasnaherbate.net. Firma posiada również sklep w Hiszpanii.

Progressive Agata Szurlej

ul. Sosnowiecka 5

52-008 Wrocław

tel.: 71 340 04 23 

e-mail: biuro@herbata.net

www.czasnaherbate.net

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy